Josefin - Ett år senare

Ett år har redan gått sedan vi sov här vår första natt. Vår första natt som utflugna ur barndomshemmen. När jag tänker efter känns det inte som att jag bott här mer än någon månad för tiden har gått så himlans fort. Jag trivs så himla bra men man kan ju samtigit inte låta bli att längta "hem". 
 
I alla fall, sedan sist har jag hunnit med en del grejer men långt ifrån lika mycket som jag kanske hade önskat. För att nämna något så har jag blivit bjuden på lunch, fått bilen besiktad, städat och hälsat på mamma och pappa en snabbis. Det har varit ett par lugna dagar helt enkelt. 
Idag skiner solen och det gör mig så glad, synd bara att det sägs att det ska snöa i morgon igen. Får hoppas att det inte stämmer då jag tycker att snön har gjort sitt för nu. Jag avrundar här så hörs vi snart igen! 

Kommentera här: