Josefin - Sena naglar

Hej på er! Jag känner att jag är väldigt oplanerad för tillfället och då blir det lätt såhär. Jag har just lagt sista vändan lack på mina naglar, blev väldigt enkla sådana denna gång. En färg som jag skulle kalla skimmrande brun-rosa eller något liknande med en sten per nagel strax ovanför nagelbanden. Färgen på denna bild är inte rättvis tyvärr. Den är tagen med mobilkameran eftersom det nu är så mörkt och jag inte är så sugen på att ställa upp en massa ljuskällor och dyligt för att få till en rättvis bild. Är dessutom inte speciellt nöjd då jag gjort om dessa ett x antal gånger ikväll eftersom det verkigen inte gått min väg. Lacket vägrade samarbeta så nu har jag gett efter och låter det se ut såhär. Lite bubbligt och utanför men mitt tålamod verkar ha gått och lagt sig och snart ska även jag göra samma sak. Haha förlåt för denna negativitet, inte lätt att undgå för tillfället. I morgon hoppas jag på bättre tider, haha godnatt fina ni! 
 

Kommentera här: