Erica - helgen i lycksele

Hej på er! Äntligen tänker jag ta tag i det här igen, och förhoppningsvis kunna bjuda på lite mer inlägg framöver. Har en hel del bilder som bara ligger och väntar på att få postas och under den senaste veckan har jag ändå  hunnit med en del jag inte delat med er än. Jag tror vi börjar så långt bak som förrförra helgen, sista helgen i Lycksele med andra ord. Fredagen blev ganska lugn för min del, killen körde en kompis Impala och jag satt bredvid och drack några cider med dom andra i bilen runt runt i stan. Regnade av och till så vi var inte ute alltför länge. På lördagen sov vi ganska länge och sen var det matdags, pizza. Vi hann en sväng på dollarstore och sen var vi bjudna på middag hos hans syster i deras husvagn. Jag sa förresten inte vars vi sov? Vi fick rum på ett B&B just utanför som dög alldeles utmärkt som sovplats. Hans syster och deras kompisar hade gjort om ett industriområde till en camping och där höll vi till i några timmar, och hade riktigt kul. Grillat till middag och lite alkohol, det är inte illa! Men när klockan närmade sig 8 rörde vi oss vidare mot bilen han skulle vara chaufför på den kvällen. Vi var inte isäng förrän närmare 5 på morgonen, men kvällen fick helt klart godkänt. Jag känner att jag avslutar här och delar med mig av lite bilder istället, så hörs vi i nästa inlägg!
 

Kommentera här: