Josefin - En söndag

Här ovan ser ni en bild på min lilla prins som idag har blivit klippt. Han hade hunnit bli på tok för långhårig så jag greppade saxen och började klippa. Jag måste ju först och främst säga att jag inte är i närheten av att vara frisör så resultatet kanske inte blev det bästa, eller ja han är inte riktigt färdigklippt men jag gav upp för dagen helt enkelt. Nu är då håret inte lika ivägen som jag tycker det var innan så hoppas han ska trivas i sin nya kavaj. 
 
Annars har även denna dagen varit väldigt lugn, jag blev bjuden på middag hos mamma och pappa, så har spenderat majoriteten av dagens timmar där, var även där som jag klippte vovven så att jag kunde få hjälp med att hålla honom så jag inte skulle råka klippa på något olyckligt ställe haha! Det var allt för idag, hoppas eran dag varit superbra! Hejdå.

Kommentarer:

1 Malin:

Blev bra! Vi brukade också trimma vår hund själva. Man får vara lite kreativ men det funkar ju tills de helt tröttnar. Har hänt att han gått med bakbenen oklippta till nästa dag för att vi pausat haha!

Svar: Tack snälla! Precis, jag är inte speciellt händig med klippredskap i handen men jag känner mest att det inte spelar jättestor roll hur det ser ut så länge håret inte är i vägen för honom (dock ska han ju se vårdad ut i alla fall). Haha jaa samma här!
ericajosefin.blogg.se

2 snyggafilippa.blogg.se:

Men åh vilken sötnos!

Svar: Hihi ja visst är han!
ericajosefin.blogg.se

3 Johanna Utterberg:

Men åh så söt! :)

Svar: Ja, kan verkligen inget annat än att hålla med! :)
ericajosefin.blogg.se

4 Marie:

Men åh va söt!

Svar: Absolut, supersöt!
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: