Josefin - I vanlig ordning

Gó kväll får jag nog lov att säga nu. Vet inte vad jag gjort för att få ha ännu en sån här bra dag.
Vaknade av att pappa var här och knackade på dörren. Gjorde mig i ordning och där efter for vi på en liten trip mot stan. Förutom att pappa införskaffade lite nödvändigheter så lunchade vi också med mamma. Både gott och trevligt sällskap, så klart.
 
Senare ringde killen och sa att han kommit hem från jobbet och då begav jag mig hemåt för att hämta upp honom. Vi for och kollade igenom en bil som ska bessas i morgon och sedan blev vi bjudna på middag hos hans mamma. Även det var både gott och lika trevligt som vanligt.
 
Vet inte riktigt vad klockan hunnit bli innan vi började färden hemåt men vi for direkt och hämtade vovven hos mamma och pappa och sedan hem. Nu ligger killen uppe och sover och jag ser lite youtube. Ska nog gå upp och lägga mig om inte allt för länge också. Hoppas ni haft en underbar dag så hörs vi imorgon, puss! 

Kommentarer:

1 Emelie - Mamma till Lilja:

Tack!
Ja, vi älskar utflykter och det uppskattas verkligen av dottern. :)

Kommentera här: