Erica - Annandagens fikastund

Idag har jag stått för julfika. Har bakat konstant senaste kvällarna och idag var det dags att få stöka fram det. Dock blev vi färre än tänkt men det var trevligt ändå. Provade både att göra dumlekakor, skuren pepparkaka och pepparkakscheesecake som jag aldrig testat förut. Förutom de sorterna fanns det även kolakakor som killens mamma bakat, skumtomtefudgen jag gjorde tidigare, pepparkakor och små brigaderio kolor. Blev över förväntan ganska nöjd, men har suupermycket kvar här hemma som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. 
Resten av dagen har varit så lugn att jag knappt kommer ihåg sist jag tog det så lugnt. Har alltid varit något som behövts göras, men inte idag. Så skönt! Ska fortsätta njuta av känslan att inget behöver göras, tills att något dyker upp!

Kommentarer:

1 Hemma Hos Felicia:

pepparkakscheescaken ser så god ut!!!!!

Svar: Den blev riktigt god, och var superenkel att göra! :D
ericajosefin.blogg.se

2 JUNITJEJ:

Så gott det ser ut!!!

Svar: Det smakade inte så illa heller!:)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: