Erica - Opassande lagom till nya året

Här hemma råder det någon form av magsjuka för tillfället, så en härlig bild från arkivet får pryda detta inlägg. Jag har klarat mig än så länge, men då tvättar jag händerna 7 gånger i minuten och spritar allt jag kommer åt, som den hypokondriker jag är. Magsjuka måste vara det vidrigaste som finns, har kissat ute idag för att jag vägrar gå in på toaletten, måste nästan skratta åt mig själv för det haha..
Utöver det har jag jobbat på idag som vanligt, men planerna för nyårsfirandes sprack lite nu i sjuktiderna.. Planen var att vi skulle vara här hos mig och göra lite middag, men eftersom magsjuka smittar såpass länge vågar nog ingen komma hit, vilket jag förstår fullt ut. Jag skulle inte heller dykt upp i det läget. Hoppas verkligen att jag klarar mig och kan fira in det nya året på annat vis än hemma i soffan.
Det här blev ett lite trist inlägg på en fredag, men det händer inte så mycket mer i nuläget. Kommer med uppdatering senare, ha en härlig fredagkväll och en bra helg!

Kommentera här: