Josefin - 1 December

Godmorgon! Idag är det första december om någon kan ha gått miste om det, tiden bara springer förbi. Hinner knappt med alltså. Igår insåg jag att jag inte har den blekaste aning om vad det ska vara för julkalender i år. Har inte kommit över någonting som har med den att göra vad jag kan komma på, vilket är lite konstigt. Jag brukar alltid se julkalendern hur dålig den än må vara ibland. Så det är en av sakerna som står på schemat denna morgon. Förhoppningsvis kommer jag mysa till det med något gott och en filt till och sen är det bara att hoppas på det bästa, alltså att julkalendern i år är något värt att se! Hur har/ska ni spendera eran morgon?

Kommentarer:

1 Jenny:

kollade på den imorses, tyvärr ingen höjdare. FÖrra årets var ju såå bra

Svar: Har sett den nu jag med. Än så länge är jag inte imponerad, hoppas den blir bättre! Ja det var den verkligen!
ericajosefin.blogg.se

2 Alice Lindström:

jag ska ge årets julkalender en chans, även om den inte känns så bra utifrån trailern!

Svar: Det är den rätta inställningen! Hoppas den överraskar och blir bra i alla fall!
ericajosefin.blogg.se

3 Matilda Berlin:

Jag trodde inte på den, men så fick jag veta att Eva Rydberg är med. och jag älskar henne så håller verkligen tummarna nu =) Kram <3

Svar: Många verkar skeptiska mot den men än så länge har det ju bara varit ett avsnitt så förhoppningsvis visar den sig vara bättre än man trott! Kramkram <3
ericajosefin.blogg.se

4 MALIN:

Hoppas du får en härlig fredag! Kram

Svar: Tack snälla, detsamma! Kram
ericajosefin.blogg.se

5 Sussi:

Jag har inte heller hört något om årets julkalender. Hoppas det är en bra kalender i år :)

Svar: Har nu sett första avsnittet och jag är väl inte jätteimponerad ännu. Precis, förhoppningsvis blir den bra till slut i alla fall! :)
ericajosefin.blogg.se

6 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Så fin bild! 😘

Svar: Tack snälla! <3
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: