Josefin - En seg men mysig dag

Idag har jag umgåtts med farmor och farfar ännu en dag och denna gången från 11 på dagen till 11 på kvällen nästan utan pauser. Det har varit såå mysigt och trevligt. Tycker verkligen om att spendera tid med dom!  Något som vi gjort är bland annat att kolla runt bland deras tomtar så, väntat nog när jag kom hem hade jag med mig ännu lite mer nya tomtar och ingen är mer nöjd än jag.
Ovan ser ni två av de som fick följa med och dom är ju verkligen såå fina! Tycker inte riktigt att bilden är rättvis men jag tror ni förstår hur fina de är ändå. Dessa var nog dom jag tycker om mest av de jag fick med mig hem men de andra var verkligen så fina också. Kanske dom kommer upp en annan gång! 
 
Snart ska jag gå upp och sova för jag är verkligen såå seg. Det är nog bäst att jag avrundar här innan detta inlägg blir värre haha! Sov gott hörrni!
 

Kommentera här: