Josefin - Jul, jul och jul

Detta collage har jag gjort på bilder ifrån Pinterest, ingen av bilderna i detta inlägg är alltså mina egna.
 
Jag tror jag har nämnt både en och två gånger att jag verkligen tycker om att sitta och kika runt för bland annat insperation på nätet. På senaste har jag så klart kikat runt på bilder som har med jul att göra och jag måste säga att det finns så otroligt många fina bilder och idéer som folk lägger ut. Ovan ser ni ett fåtal av de bilder som jag tycker är riktigt fina. Dessa är som det står från Pinterest, tycker att det är både lätt att hitta en massa finurligt där men också en lätt sida/app att använda så den har gått varm i min mobil på senaste må jag lova haha! Förhoppningsvis kommer jag också kunna få ihop något av det jag sett och fått insperation av, kanske till och med kommer ut något här så småning om.
 
 
Ni får jättegärna lämna tips i kommentarerna på pyssel eller likande som ni skulle rekomendera mig/oss att göra till exempel till jul, det skulle vara jätteroligt! 

Kommentera här: