Erica - Stadsfesten

Oj! Nu är det längesen jag var in här och lämnade något som helst livstecken. I helgen som var vankades det stadsfest här i stan. Jag var där en del och har lite blider jag tänkte dela med mig av. Det mest intressanta där var maten, utöver det finns det en del karuseller, säljstånd och öltält, det är väl det. Karusellerna i år måste jag säga att dom misslyckades med, de fanns endast 2 karuseller som dom över 14 år kunde åka anpassat till åldern. Annars hade de bytt ut många från tidigare år till barnkaruseller och rutschkanor. Som tur är körde dom watercross på älven även i år, det vägde upp litergann.
Bjuder på lite bilder, huller om buller, från onsdag och fram till och med lördag. Fick träffa en liten sötnos till katt som ni även får se här nedan, men vi startar med en pulledpork sandwitch som var riktigt god!!

Kommentera här: