Josefin - Skadade naglar

 
Hej på er! 
Jag hade tänkt slänga upp ett inlägg igår på dessa naglar men jag kom mig aldrig för att göra det eftersom att när dom väl torkat så satte jag igång att spika upp lite grejer här hemma och lite sådant. Skade såklart typ 6 av 10 naglar i vanlig ordning. Jag måste lära mig att fota naglarna som jag ska lägga upp här innan jag sätter igång att göra något annat, för är man klantig kan man ju som inte annat än att räkna med att lacket eller naglarna ska skadas haha! 
 
Hur som helst, efter att jag fixat på här hemma så for jag och killen ut på ännu en tur med bilen. Vi var ute på rullning i några timmar och när vi anländigt hem så stod mätaren åter igen på 12+ mil. Vi kom inte till något speciellt ställe utan vi bara åkte runt helt enkelt. Precis som förra gången såg jag en älg som den här gången i alla fall var på rätt sida av stängslet som tur var.
 
Nu ska vi göra oss i ordnign och fara iväg en sväng. Vet inte riktigt vart men på vägen hem ska vi i alla fall handla så vi får se helt enkelt. Återkommer! 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

Så fina

Svar: Tack så mycket
ericajosefin.blogg.se

2 anneli:

Vad fina de blev! Jag vet exakt hur det är.
Direkt jag är på gymmet brukar de gå sönder xD

Svar: Tack snälla! Haha jaa det är såå jobbigt när det händer!
ericajosefin.blogg.se

3 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Sjukt fina naglar! :)

Svar: Tack fina du, vad glad jag blir! :)
ericajosefin.blogg.se

4 Wilma:

Jag tyckte naglarna var jättefina ju!!

Svar: Åh vad roligt, tack snälla!
ericajosefin.blogg.se

5 Miss Baby Peaches:

Jättefin färg på naglarna!

Svar: Ja visst är den fin!
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: