Erica - Förra veckans bravader

Hej på er! Nu är det längesen vi hördes av, senaste veckan har gått fort och jag tänker att jag ska slänga in lite bilder från veckan som gått. Har hunnit sitta barnvakt åt brorsans hund, varit hos frisören, ätit ute en och annan gång, varit hem till mamma och pappa på middag och lite kattmys, och provmöblerat balkongen. Är inte riktigt nöjd än, vill ha det lite mysigare än det är nu men det får bli framöver. Och som avslut på veckan har jag haft min värsta jobbhelg någonsin, de håller nog alla på det där stället med om. Men den är över nu och som ett fint avslut bjöd några av mina vänner med mig på lite solning i en stuga ute vid flygfältet, och idag var det som att helgen var glömd, och det gick lätt att jobba igen, helt otroligt. En liten snabb uppdatering om vad som händer för tillfället, och imorgon bär det av till ikea och därefter ett stopp i kalix. 
Men klockan går och det börjar vara dags för kvällsfika, så det är nästa punkt på listan, idag blir det bananplättar!
 

Kommentera här: