Josefin - Både en och två gånger

Tycker det är så tråkigt att lägga upp ett inlägg utan bild så detta inlägg får prydas av denna bild trots att den varken är bearbetad eller hör till texten som kommer haha! Den togs dock idag så det får vara anledning nog att ha med den.
 
Idag har jag hunnit med en del, har handlat både en och två gånger. Har bland annat köpt med mig några tröjor och ett par örhängen som jag skulle kunna visa i ett kommande inlägg. Jag ids inte just nu. Sedan har jag även baka en chokladfudgetårta till i morgon. Började klockan 22.30 vilket jag anser var lite onödigt sent haha! Passade i alla fall på att ordna några chokladdoppade jordgubbar också, aldrig gjort sånt innan så det var roligt.
 
"Imorgon" har vi lite planer som jag delar med mig av senare. Hoppas att det kommer bli bra, lite stressigt att hinna med allt men det löser sig nog. Nu ska jag slänga mig i soffan bredvid killen innan det blir läggdags. Hörs senare! 

Kommentera här: