Josefin - Ljuslyktor

Gokväll på er! Hoppas att ni haft en bra dag. Det har i alla fall jag, om man bortser från att jag har en förkylning i kroppen och att vädret ändrades i samma takt som mitt humör vill säga. Det har hunnit hagla, regna och dessutom har solen hunnit visa sig några gånger mellan det. 
 
Så vad har jag gjort idag då? Inte allt för mycket. Har städat, följt killen då han skulle bessa sin bil och då passat på att shoppa lite. Fick bland annat med mig en burk färg så jag kunde lacka klart ljuslyktorna som jag nämnt i ett tidigare inlägg. Dom var vita från början och nu är dom någon slags grå-brun färg och jag tycker det blev väldigt bra! Nu pryder dom uteplatsen våran, PERFEKT! 

Kommentarer:

1 Celine:

Så fina!

Svar: Åh, tack snälla!
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: