Josefin - Midsommarhelgen

Hej finisar! Denna helg har för mig varit jättebra men i vanlig ordning har jag varit sämst på att komma ihåg att ta bilder till er.. Midsommar spenderades på flera olika håll, den startade i killens farföräldrars stuga där det blev en liten fika. Jag for därefter där ifrån själv för att spendera några timmar som hundvakt till vovven som jag tidigare nämnt blivit opererad. Sedan tog jag bilen vidare, hämtade upp killen och for till hans mamma för middag. Efter några trevliga timmar där bar det vidare till mina föräldrar för ännu lite fika och andra trevligheter. 
 
Min dag och kväll vart definitivt super, jag är så nöjd. Till och med vädermessigt är jag nöjd, i början var det lite kyligt men vi slapp regn och lite senare under dagen visade sig även solen. Finns helt enkelt inget att klaga över.
 
Idag vid tretiden ankom vi till mina föräldrar igen men denna gången för surströmming, det var verkligen jättegott. Det bjöds på spel, sällskap och trevligheter, så det var bra som vanligt. 
Ikväll har jag mest bara tagit det lugnt här hemma och i morgon hoppas jag att vi kommer hitta på något roligt också. Nu ska jag nog bara vara tills det blir läggdags. Hoppas ni har det bra så hörs vi snart igen!

Kommentera här: