Josefin - Uppdatering

 
 
 
 
 
Hej på er! Jag tänkte att jag skulle hänga på Erica och göra ett litet inlägg om vad som hänt sedan sist. Jag har väl egentligen inte gjort något speciellt men tänkte ändå skriva ett litet inlägg i alla fall. 
 
 
Jag har precis som Erica varit lite hundvakt men åt farmor och farfars hundar eftersom en av dom blivit opererad och då inte kunnat vara själv. Hon har verkligen varit jätteduktig så jag hoppas att detta löser sig bra! 
 
En biltur har jag också hunnit med. Jag och killen tog en spontan biltripp som varade i 2,5h. Bilen hann då rulla några mil och det var väldigt trevligt. Fick mig en lyxshake i början av resan och sedan fortsatte färden utan någon speciell destination. 
Vi hann med att se en älgkalv på fel sida av viltstängslet men när vi vände om hade den redan fått sig från vägen så det löste sig ju fint. Lika fint löste det sig då en plastdetalj i underredet på bilen släppte och gav ifrån sig ett missljud. Vi stannade av vid en vägkant och tog bort den så det var ju inget märkvärdigt som tur var! Lät helt klart värre än vad det visade sig att vara.
 
Förutom det har jag hunnit njuta av vädret och även tagit ett premiärdopp i poolen. Det var tyvärr väldigt kallt och dessutom regnade det en del just som jag skulle hoppa i. Menmen trots det gick det ju bra, fick mig ett par simtag och sedan gick jag upp för att grilla lite till middag. 
Har verkligen varit underbara dagar trots lte åskoväder och regn!
 

Kommentera här: