Erica - helgen i sin helhet

 
Ännu en helg har passerat och den har gått så sjukt fort. Jag har mest jobbat, men hann hem till mamma och pappa en sväng under lördagen mellan mina jobbpass. Laban som ni sett i ett tidigare inlägg, kastrerades i fredags och har därför nu tratt och tycker synd om sig själv, så honom var jag hem och hälsade på en stund. 
 
I söndags var det valborgs som nog ingen har missat och då slutade jag jobbet vid 16, så jag hann även med ett litet firande på kvällen. Jag glömde helt av att ta någon bild under kvällen men vi umgicks ett litet gäng och spelade lite spel tillsammans, åt gott och hade det trevligt. 
Igår, måndag, var det en ren slappardag. Vi steg upp sent, och efter frukost tog åtminstonde jag en till liten tupplur så det blev inte mycket gjort den dagen. På kvällen tvingade jag mig ut på en promenad för att ändå få ut något av dagen, det var så otroligt fint väder, men sen landade jag i soffan igen och hängde där resten av kvällen. 
 
Nu börjar det bli dags att återvända till jobbet igen för en intensiv vecka. Vi hörs när vi hörs, ta hand om er!
 

Kommentera här: