Josefin - En sommardag som denna

Alltså dessa dagar, såå lycklig över att värmen och solen hittat hit! Igår blev vi klara med vårt soldäck så i morse blev det att äta frukost där vilket var så härligt då solen låg på och värmde. Förutom att njuta av vädret så har jag, med hjälp av farmor planterat lite jordgubbsplantor. Vi hade tänkt göra det tidigare men eftersom soldäcket inte varit klart så kände jag att jag inte riktigt visste vart jag ville sätta dom så fick det bli idag, det blir nog bra i alla fall. Ser då åtminstone trevligare ut med lite grönt kring uteplatsen.
 
Ikväll har jag inte haft så mycket för mig förutom att sett lite serie också klippt lite av min hunds hår. Nu ska jag nog bara ta det lugnt fram tills läggdags. Hoppas ni får en god natts sömn så hörs vi snart i gen!  

Kommentera här: