Josefin - Korta ord om de senaste dagarna

Hej, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Senast jag skrev var i fredags då vi hade varit på bio. Och efter dess så kom bloggen lite i kläm, men nu är jag på språng igen. Tänkte skriva lite kort om de senaste dagarna bara.

Lördagen bestod till största del av att bara ta det lugnt. Vi var bara hemma på förmiddagen men närmare kvällen for vi och fixade med pv:n som killen har skaffat. 

Söndagen bestod av kalas för farmor som fyllde år på måndagen. Och i måndags var jag hos mamma och pappa hela dagen för att ta emot en leverans där efter for jag till farmor för att fira lite till. Ett tvådagarskalas är väl aldrig fel, haha.

Så idag har jag inte så mycket att skriva om. Har mest bara städat och så. Nu ser jag lite serie och senare blir det en promenix med vovven! 

Kommentera här: