Josefin - När kommer sommaren?..

Hej finisar! Nu har vi just ätit lite middag. Blev broccoli- och blomkålsmos med köttbullar och minimorötter som ni kan se på bilden ovan. Vart en helt okej torsdagsmiddag skulle jag säga. 

Något som inte är lika okej är det tråkiga vädret som vi har här. Regnigt och trist. Jag vill bara att de ska bli sol, värme och sommar så vi kan börja ordna en uteplats att kunna sitta och njuta av sommaren på. För i söndags innan vi for på kalas så svängde vi förbi och spontanshoppade en utemöbel, den ni kan se på bilden ovan. Var egentligen inte i närheten av vad jag tänkt att vi skulle ha men när det blir lite spontant kan de ju bli lite hur som helst haha! Jag är i alla fall nöjd med detta än så länge. Bättre lär det ju bli när allt kommer på plats! 


Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så härligt med nya utemöbler! Förstår att du längtar lite extra efter sol och värme så att du kan inviga dem ordentligt ;)

Svar: Haha ja verkligen, ser så mycket framemot det! :)
ericajosefin.blogg.se

2 starsinlife.blogg.se:

Fint!

Svar: Tack snälla!
ericajosefin.blogg.se

3 ISA:

NU kom sommaren, haha ;)

Svar: Haha precis, har varit hur fint väder som helst här idag! :)
ericajosefin.blogg.se

4 idategebos.blogg.se:

Så fin blogg! kika gärna in min :))

Svar: Tack snälla! Det ska jag göra :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: