Josefin - Två dagar i rad, hundkul!

Ovan ser ni min sötnos som idag fick följa med och kika på en agility-tväling. Vädret var verkligen underbart och killen ovan var så glad att få kika på alla dessa hundar som var där och sprang omkring.
Här ovan har ni några bilder från dagen och även gårdagen. Vi har nämligen varit på bland annat agility. Vi började morgonen igår, lördag med att fara och kolla på en utställning och rallylydnadstävling. Det var helt okej, mest kul att se alla hundar förståss. Men det var inte riktigt min typ av tävling att se på, inte det som var just då i alla fall. Ska inte uttala mig om själva tävlingen/utställningen än eftersom det inte verkade vara en speciellt stor utställning eller tävling. Förmodligen roligare med en utställning med ännu fler raser, vilket jag förmodligen ska på i sommar!
 
Hur som helst, då vi varit där ett tag bestämde vi oss för att fara vidare och se på agility istället, vilket deffinitivt är mer min typ av hundsport. Det var väldigt trevligt, en nygrillad hamburgare slank ner bland annat. När vi kände att det var dags att börja dra sig hemåt så började jag och killen förbereda oss för kvällen som skulle innebära bilträff här i stan. Sagt och gjort for vi dit och jag måste säga att jag verkligen blev glatt överraskad. Trodde varken det skulle vara så många eller så häftiga bilar att kolla på. Vår kväll slutade där efter i soffan med en film. Helt enkelt en superhärlig dag!
 
Så idag så hade jag bestämt att jag ville tillbaka till agility-tävlingen som alltså var en tvådagars tävling. Så jag packade in mig, killen och hunden i bilen och så for vi. Idag var det ännu bättre väder och jag är såå nöjd även med denna dag. Jag blir inte minst sugen på att börja agility då jag är på sådana här event, någon dag så är det min tur! 
 

Kommentarer:

1 Sara Karlsson:

Härligt!

Svar: Ja verkligen! :)
ericajosefin.blogg.se

2 annelie:

kul! <3

Svar: Ja det var det absolut! :) <3
ericajosefin.blogg.se

3 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Härliga bilder! :)

Svar: Åh, tack snälla! Hade som tur var tacksamma modeller, haha! :)
ericajosefin.blogg.se

4 Felicia:

ååh vad söta :D

Svar: Håller helt klart med! :D
ericajosefin.blogg.se

5 Pauline Hurtig:

så fina bilder på söta hundar! :D

Svar: Tack, ja visst var hundarna allt bra fina! :D
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: