Josefin - Första november, första låten

Hejhej! Oktober har lidit mot sitt slut och nu har novembers första dag börjat, vilket förmodligen de flesta är medvetna om. För min del har det firats och det med att starta denna vinterns första jullåt, här hemma. Har försökt att hålla på det så länge jag kunnat eftersom jag inte vill lyssna mig less på julmusik, om det nu är möjligt. Jag har i alla fall inte vågat chansa, men nu idag kände jag att det var dags, så sagt och gjort nu spelas det julmusik i lurarna. 
 
Bilden ovan är från dagens promenad med min vovve. Det är såå fint och mysigt att se att snön har lagt sig på mark och grenar. Vi fick även sällskap av ett tjugotal svanar som flög över oss.
Precis just nu, njuter jag som bara den av att vintern är här och att julen närmar sig med stormsteg! Ha en fin onsdag och ta hand om er, hejdå!
 

Kommentera här: