Josefin - Snöflingor

(null)
Okej, först och främst måste jag få be om ursäkt för mina krispigt torra nagelband och fingrar. Förutom det känner jag också ett extra stort behov av att fila till mina naglar till en mer jämn längd och form efter denna bild så ber om ursäkt även för det haha!

Hur som helst så kände jag att mina naglar behövde ett nytt lager lack så satte mig ner och började måla. När det väl torkat kändes det alldeles för tråkigt att bara lämna det så och därför fick snön som föll utanför fönstret stå för inspirationen för lite extra pyssel på naglarna. Blev helt okej men nästa gång får jag nog lägga ner lite mer tid på att få det ordentligt gjort! 

Nu ska jag i alla fall sätta igång lite serie innan det blir läggdags. Hoppas ni haft en bra söndag. Imorgon kommer bland annat ett till citat ut så glöm ej kika in här då! 



Kommentera här: