Erica - En fredag med vänner

Hallådär! Minns ni mig? Nu var det år och dar sen jag tittade in här, tur att Josefin hållit måttet.
Idag är det lördag och jag har dragit på mig en riktig höstförkylning. Trots det var jag igår ute och åt med några vänner och kvällen avslutades med bowling. En vän som har flyttat ner till halmstad för skola är hemma nu i helgen så vi passade på att umgås lite. Kanske inte det bästa man kan göra när man är förkyld men det var skönt att få komma ut och göra något istället för att sitta hemma en fredagkväll. 
Idag var tanken att jag och killen skulle upp till Piteå och äta där med två andra par, men har inte hört något än om det fortfarnade blir av, annars blir det förmodligen en lugnare kväll hemma. 
 

Kommentarer:

1 Isabell Hedberg:

Men vad tråkigt, krya på dig! Hoppas det blir av ikväll iallafall :)
Kram!

Svar: Tack så mycket! Kram:)
ericajosefin.blogg.se

2 iseedee:

Vad roligt med bowling!

Svar: Absolut! speciellt när det blir så sällan man bowlar :)
ericajosefin.blogg.se

3 starsinlife.blogg.se:

Vad trevligt det ser ut

Svar: Det var det!:)
ericajosefin.blogg.se

4 Petra Olsson:

Så kul med bowling:) kramar

Svar: Ja visst är det! Kram :)
ericajosefin.blogg.se

5 Jennifer:

Ser riktigt kul ut :D

Svar: Det var det verkligen! Välbehövligt:)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: