Josefin - En kopp med the

Gó kväll! Hoppas att ni haft en bra onsdag. Det har jag, har inte hittat på något speciellt egentligen men dagen har ändå trots massa regn varit helt okej. Har till största del av dagen varit hundvakt och ni som då känner mig förstår att det inte kan bli mycket bättre än så. Där efter har jag stökat på hemma och så, i väntan på killen. 
Nu sitter vi, jag och han med varsin kopp the och myser lite innan det blir att åka till mina föräldrar för Idol i vanlig ordning. 
Tänkte att jag också skulle passa på att visa mina naglar. Det är precis som alltid nu för tiden bara en enkel lackning men jag tycker att färgen är såå fin. Lacket är från Dollarstore och kostade enbart en 10:a, det var dock länge sedan jag köpte det så det kanske inte finns kvar men detta lack (i alla fall färgen) har varit en av favoriterna sedan jag köpte det i princip.
 
Nu ska vi börja dra oss vidare så ni får ha en fortsatt trevlig kväll, hej då!

Kommentarer:

1 Elin:

Fin färg på naglarna!

Svar: Eller hur, gillar den verkligen!
ericajosefin.blogg.se

2 Annie:

Vilka fina bilder! :) får ju värsta myskänslan hehe

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir! :)
ericajosefin.blogg.se

3 Hanna Karlsson:

Det är så gott med te!

Svar: Ja, det är ju verkligen det!
ericajosefin.blogg.se

4 Anita:

Te är bästa! :D Snygg kopp också!

Svar: Ja det är ju så gott! :D Tack fick den för något år sedan av killen min! :)
ericajosefin.blogg.se

5 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Sjukt fin kopp! :)

Svar: Åh, visst är den det! :)
ericajosefin.blogg.se

6 Felicia:

riktigt fin kopp :)

Svar: Kan inget annat än att hålla med! :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: