Josefin - Hundvakt

Denna oskarpa bild på min fyrbenta älskling får pryda detta inlägg!
Hejsan! Hoppas allt är bra med er, med mig är det i alla fall helt okej. Har varit väldans seg idag men annars så är det som vanligt. Hade tänkt slänga in ett inlägg igår men hann varken skriva klart eller publicera innan något annat kom i mellan och sedan föll det i glömska. 
 
Har i alla fall hunnit med att vara hundvakt från torsdag morgon till söndag kväll och har därför inte haft någon tanke på att uppdatera något här tyvärr. På grund av detta har jag dessvärre inte gjort så mycket som jag kan skriva om men ville i alla fall kika in och åtminstone säga hej, haha. 
 
Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på en podcast och ska så snart som jag skrivit klart det här fortsätta att sortera bilderna mina som ligger på en extern hårddisk. Det kan vara roligt att se igenom alla bilder för lite minnen och nostalgi men eftersom jag har sån oreda där för tillfället så är det mest jobbigt, haha! 
Jaja, avrundar här så hörs vi snart igen!

Kommentarer:

1 Sara Karlsson:

Mysigt att vara hundvakt! Åh ja det är alltid roligt att kolla gamla bilder :D

Svar: Ja, verkligen! Precis, är så glad att jag har kunnat sparat alla bilder! :D
ericajosefin.blogg.se

2 Felicia:

mysigt :D

Svar: Absolut! :D
ericajosefin.blogg.se

3 Marie:

Så fin hund!

Svar: Åh, visst är han!
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: