Josefin - Så älskad man bara kan vara

Hej på er! Här ovan ser ni tre orörda bilder från dagen idag då jag och min lilla kille var ute bland löven. Tycker det är såå fint med alla färger som kommer med hösten. Så när vovven min gick förbi en buske med löv i lite olika färger kände jag bara att jag var tvungen att springa in och hämta kameran så jag kunde föreviga hur söt han var där i busken haha! 
 
Imorgon är det fredag och jag lägntar verkligen! Ska bli så skönt att få rå om killen min och ta det lite lugnt i bland annat hans och vovvens sällskap. Det var de få orden jag hade att dela med mig av för tillfället, vi hörs snart igen!

Kommentarer:

1 Ella:

Men guuuud vilken söt hund!! Och vilka fina bilder!

Svar: Hihi, visst är han! Tack snälla, vad glad jag blir!
ericajosefin.blogg.se

2 snyggafilippa.blogg.se:

Men åhhh! man gör ju nästan så söt! :D

Svar: Ja, kan inte annat än att hålla med haha! :D
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: