Josefin - Smattrande regn

Bilder lånade från Mio.se
Regnet smattrar mot rutorna och jag sitter och ser på serie samtidigt som jag kikar runt om jag kan hitta någonstans där dom säljer en "fotpall" med förvaring som uppfyller mina krav, haha! Har hittat en på Mio som kanske skulle fungera. Våran soffa kommer där ifrån så dom bör ju ha en liknande den i alla fall, får kolla senare vad våran soffa heter så kanske det blir lite lättare att hitta haha. Tänker att jag ska ha den jämte soffan att lägga upp fötterna på och som en extra sittplats eller så. Dessutom är det ju perfekt att kunna gömma undan till exempel en filt eller kudde så det slipper ligga framme. 
 
Ska fortsätta min jakt nu och senare bär det av till mina föräldrar för Idol-mys. Hoppas ni haft en fin tisdag, vi hörs!

Kommentarer:

1 Celine:

Hade också behövt en sådan pall!

Svar: Ja det vore inte helt fel att ha en sådan faktiskt!
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: