Josefin - Väskor

 
Bilderna i detta collage är inte mina, dom är lånade från internet!
 
Igår innan det var läggdags satt jag och kikade runt på internet som ett tidsfördriv och kom då in på att kolla lite på väskor. Jag har en massa väskor så jag kikade mest bara för att, jag var inte ute efter att köpa någon direkt. Därför tänkte jag att jag lika gärna kan dela med mig av detta collage på ett antal snygga väskor. Finns kanske någon där ute som, precis som jag blir lika inspirerad av liknande.
 
Förut när jag skulle någonstans så använde jag väskor i princip varje dag men nu för tiden tar jag med mig så lite grejer som möjligt vilket resulterar i att jag inte behöver använda väska alls i princip. Det är lite tråkigt då jag verkligen tycker om väskor och tycker att dom bidrar som en fin detalj, måste nog se till att börja använda väskor mer. En liten väska kan ju trots allt inte vara så jobbig att bära på! 
 
 

Kommentarer:

1 Jenny:

så fina väskor, den puffiga rosa till vänster var ju så fin

Svar: Att dom var! Jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest! :)
ericajosefin.blogg.se

2 Caroline:

Så fina väskor. :)

Svar: Visst var dom :)
ericajosefin.blogg.se

3 Felicia:

snygga

Svar: Eller hur!
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: