Josefin - Veterinären

Hade ingen bättre bild än en trött selfie från i morse. Måste verkligen se till att fixa fler bilder!
Dagen idag startade med ett veterinärbesök med en av farmor och farfars hundar, hon skulle ta bort stygnen efter en operation som hon gjort. Hon var såå duktig så det gick väldigt fort och där efter bar det av hemåt. Förutom det har jag inte hittat på speciellt mycket idag. Då killen kom hem for vi till Mio för lite shopping. Det blev bland annat ett par kuddar med kuddfodral eftersom det var väl behövligt. Till middag provade vi att göra någon korvgryta som faktiskt vart helt okej och nu är vi precis hemkommna efter ett besök hos mina föräldrar där vi, som ni kanske lärt er vid det här laget såg Idol. Ja det var väl kort och gott min måndag, klagar inte för den var rätt mysig! Hoppas ni haft en bra dag också! 

Kommentarer:

1 Matilda:

SV: Tack så mycket! Fin blogg :-)

Svar: Tack snälla! :)
ericajosefin.blogg.se

2 Heléna:

Jättefin bild på dig! Hoppas du har haft en riktigt fin helg! Kram <3

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir! Det har jag verkligen, hoppas detsamma! Kram <3
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: