Josefin - Promenader och röda rosor

 
En bild på min kära hund, en bukett rosor och en snötäckt väg i skogen får symbolisera mina senaste dagar. Har åkt till mamma varje dag den här veckan och tagit långa promenader med hennes sällskap och vovven förstås. Vi har sett en j*vligt stor uggla och vackra vinterlandskap. Självklart har jag frusit en del på kuppen också haha! Trevligt har det hur som helst varit och att få se vovven min så lycklig som när han skuttar fram i snön kan jag verkligen leva på! Mitt lilla charmtroll! Har dessutom hunnit med att få en fin bukett röda rosor av killen min. Bara tanken på att han tog sig tid att fara och köpa dom till mig gör mig så glad. Känns som att det är många fina stunder som början av 2018 har att erbjuda och jag gillar det starkt. Fortsätt i den riktningen säger jag bara haha!
 
Imorgon kommer ännu en fin stund, tänker självklart på att det är fredag! Hoppas på en bra helg både för mig och er förstås, vi hörs då!

Kommentarer:

1 P i X E L I E – Erica Pettersson:

Åh! Vilken söt liten vovve! :-D
En hund som tittar upp på en på det där sättet är så gott som omöjlig att motstå :-D

Det låter som du haft en riktig bra start på året.
Hoppas det fortsätter så :-)
Och hoppas du får en fin helg!

Svar: Hihi ja visst är han! :DJa eller hur, den ögonkontakten vill man gärna ha så ofta som möjligt, så sött ju! :D

Tack, det har jag verkligen, hoppas att du också haft det! :)
Tack, detsamma!
ericajosefin.blogg.se

2 Nathalie Isaksson:

Den där snön hade gärna fått hälsa på i Malmö... här kom det några få flingor som sen snöade bort. Snö är så himla kul kombo med hund, hundar älskar det och jag hade ju velat att min lille tax skulle få skutta omkring :)

Svar: Det kan jag förstå! Ja, det är ju verkligen det. Så himla härligt att få se deras glädje när dom skuttar omkring! För att inte tala om hur fint det faktiskt är också, både matte och vovve njuter nog lika mycket under promenaderna haha! :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: