Josefin - Massa blommor

Värmen har inte riktigt hittat tillbaka hit sen den försvann förra veckan men trots att det snöat högre upp så finns hoppet ännu kvar att vi får tillbaka solen snart, gärna snarast. Idag tog i alla fall jag, mamma och farmor oss en sväng till en trädgård för att köpa blommor. Kollade på lite buskar och träd men fick enbart med mig en blomma hem. Det är den blomman på de stående bilderna ovan. Lammöra tror jag att den kallas och den enda anledningen att jag köpte den var nog just för att den var såååå len att känna på haha! Namnet gör sig till rätta kan man ju lungt säga. Blev för en stund där sugen på att köpa massa lamm men förnuftet hann ikapp. 
 
Nu sitter i alla fall jag och Erica skypear, vi är inne på våran fjärde timme och andra samtal för dagen. Man kan ju undra om vi inte ska bli less på varann snart.. Haha hoppas ni haft en bra dag. Fredag imorgon, ska ni hitta på något roligt i helgen? 

Kommentera här: