Josefin - Rofyllt arbete

Hej på er! Kvällen idag har bestått av städning och några maskiner tvätt för min del. Tycker på något sätt att det är så härligt att städa och tvätta då man ser att tvätten i tvättkorgen sjunker och fläckar och annat smuts torkas bort. Det är nog i och för sig mer resultatet som lugnar själen än själva arbetet men ändå. 
 
Nu tänkte jag dock att jag skulle vända mig till er igen. Som det kanske syns så är tvålen i tvålpumpen nästan slut och därför hoppas jag på att ni har något tips på en genomskinlig tvål som ni tycker är bra och doftar gott, en tvålrefill skulle förståss underlätta men inget måste. Personligen tror jag att jag mer föredrar söta dofter före lite tyngre men det brukar fungera både och. Har massa olika tvålar förvarat i ett skåp men dessa förpackningar med en blomma i är ju lite extra fina så hade velat återanvända förpackningen men vet inte riktigt vart jag ska börja leta efter en ny tvål!

Kommentarer:

1 Sarah:

Duktig du e som har städat o tvättat :)

Svar: Haha ja det måste ju göras :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: