Josefin - Alltså denna känsla!

God morgon! Hur härligt är det inte att vakna upp till strålande sol? I morse vaknade jag kring kvart över 6 då killen stack till jobbet och redan då visade sig solen på himlen och har skinit sedan dess. Dagen blir så mycket bättre, i alla fall för mig haha. Synd att jag inte har skotta fram hela soldäcket, då skulle jag nästan ha satt mig där och njutit av solen ett tag. Haha såå facinerad av solen, har kanske inte vettigare att prata om men är ju bara sååå glad för den. Nästa inlägg kanske jag kan försöka undvika att nämna något om de haha! 
 
Idag har jag lite planer på att fara med farmor och farfar och äta lunch och sedan shoppa lite granna,. Har precis gjort mig i ordning och är redo att fara men eftersom det är någon timme kvar innan vi drar så tänkte jag att jag skulle kika in här. 

Kommentera här: