Josefin - Massor fast ingenting

Hej på er! Sedan sist har jag hunnit med en hel del grejer men inget speciellt som jag kommer på att skriva om just nu. Jag har ju varit på trästocks med Erica som hon skrivit om tidigare, plockat mina första jordgubbar från min egna plantering, fixat på med uteplatsen som ni kan se på den övre bilden, pysslat på och bara njutit av sommaren (om man ens kan kalla det det). Jag har nästan blivit helt frisk från den envisa sjukan jag haft och även bakat chokladbollar i hopp om att de skulle hjälpa att äta sådana mot hosta. Läste någonstans att det skulle det. Jag vet inte riktigt om jag tror på det men det var i alla fall en bra ursäkt för att få äta chokladbollar haha! 
Nu ska jag försöka städa lite så det är fint då Erica kommer på ett framtida besök, hoppas ni har det bra så hörs vi senare!

Kommentarer:

1 Batts%20och%20Jara:

mums älskar chocklad bollllaaaar <333

Svar: Åh, jag med, supergott! :D
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: