Josefin - Glajjer

Gó kväll! Tisdag idag och livet rullar på. Idag har jag varit och hämtat ut mina glasögon som jag beställde för typ två veckor sedan. Det är mitt första par men jag måste säga att det känns så bra. Kanske mest för att jag faktiskt kan se något nu, det var på tiden helt enkelt. Hoppas bara att jag kommer trivas i dessa. 
 
Hur som helst, nu sitter jag och ser Grey´s anatomy. Hur bra serie är inte det alltså?! Helt fast! Har nu hela säsong 13 framför mig och jag klagar verkligen inte! Så ska fortsätta se lite nu så får vi höras en annan gång. 

Kommentarer:

1 Lars Gustafsson:

Glasögonen verkar bra. Du ser bra ut eller hur lycka till med Greys atonomy

Svar: Tack så mycket :)
ericajosefin.blogg.se

2 Michaila*:

De var jättefina! :)

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir! :)
ericajosefin.blogg.se

3 Netti Starby:

Fina glasögon! :-D Kramis

Svar: Tusen tack! :D Kram!
ericajosefin.blogg.se

4 Anita:

Snyggt! :D

Svar: Åh, tack så mycket! :D
ericajosefin.blogg.se

5 Cecilia:

Jag gillar färgen på dina glasögonbågar. ;)
Älskar också den serien. Har inte tagit mig igenom alla säsonger än.

Svar: Åh tack :) Jag sträck-ser så fort det kommer ut nya säsonger på Viaplay, där jag ser den. Kan inte sluta titta, lite synd då man inte har något kvar till senare men det går ju alltid att se om från början, haha! :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: