Erica - Helgens roligheter

Hejsan! Oj vad veckorna går fort nu..
I helgen var det födelsedagsfika hos faster min som fyllt 60 år, alltid lika roligt, och framförallt gott. Efter det följde jag med mamma och pappa hem, och fick middag där, skönt att slippa laga själv ibland! 
Söndagen började med lunch på korvgubben med killen och hans kompisar. Sedan en sväng förbi garaget innan det bar vidare till espressohouse där jag mötte upp Albin för lite fika. Det blev nog närmare två timmar vi umgicks, men sen behövde jag skynda mig hem och vidare till dansen. Den här helgen har gått så sjukt fort och jag har inte alls hunnit med alla måsten som jag borde.
Imorgon är det skola igen, helgen har gått så otroligt fort, hinner knappt vara ledig innan det är dags att köra igång igen. Nu är det godnatt från mig för idag, hoppas ni alla haft en bra dag!

Kommentera här: