Josefin - Lyckan

Hej på er! Det kan inte bara vara jag som är expert på att lägga ifrån mig grejer för att vid ett senare tillfälle inse att jag har borta det? Smycken har jag tappat bort ett x antal gånger men extra mycket har det svidit när det vart äkta guld/silver/diamanter osv för även det har jag så klart lyckats med.. Senast kom jag på mig själv att jag slarvat bort armbandet ni kan se ovan. Har sökt det länge och för någon dag sedan hittade jag det äntligen. Lyckan som uppstår då är ju enorm! Gav såklart ifrån mig både ett litet skutt och ett glädjetjut. 
 
Försöker väl på något sätt komma fram till att jag kan lägga ifrån mig allt möjligt på de mest oklara ställena, är du ofta med om det här? Kanske har du till och med någon lösning på problemet att dela med dig av? Haha hjälp en förvirrad själ!
 
 

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

Jag lägger bort saker konstant ..

Svar: Det suger.. Ändå på något sätt skönt att jag inte är ensam haha!
ericajosefin.blogg.se

2 Josefin Nilsson:

Åh jag kan verkligen känna igen mig i det där. Blir av med allting hela tiden, speciellt min mobil och nycklar..

Svar: Så klart ska det oftast vara sådant man verkligen behöver också! Inte lätt haha..
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: