Josefin - 3 decimeter kortare

Heej! Har verkligen saknat dessa stunder, då jag sätter mig ner och formulerar ett inlägg. Men i vanlig ordning har detta hamnat på is då livet som vanligt lyckats smita sig in emellan. På senaste har moderjord bjussat på massa fina dagar med sol och härliga landskap, kylan hänger sig dock ännu kvar. -20 var det då alla gånger i går och säkert även idag, kollade aldrig tempen men kallt var det i alla fall.
 
Annars har jag fått något slags bak-ryck då jag fått ihop en del smetar på senaste men inget som jag delar med mig av nu, kanske senare. Förutom det så har jag även blivit av med 3 decimeter hår och hunnit vara på några födelsedagskalas. Det här får vara allt för nu, på återseende! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Så vacker naturen blir med all snö :D

Svar: Ja, det blir den verkligen! :D
ericajosefin.blogg.se

2 Liene Svärd:

Fina bilder :)

Svar: Tack snälla! :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: