Josefin - Ett litet nagelspa

På senaste har mina naglar fått ta såå mycket stryk. Har byggt staket, planterat och pysslat på hemma vid. Har inte alls tagit hand om dom så som jag borde och därför har nu i princip alla naglar gått av och de få överlevarna har jag klippt för att få lite jämnare naglar.
 
Så idag tog jag tag i det och hade mig ett litet minispa för naglar och händer här hemma. Så härligt att pyssla på med naglarna, förstår inte att jag alltid ska låta det gå så långt innan jag faktiskt gör det. Aja så nu får vi se hur det går, om jag får någon ordning på mina klor.
Målade dem sedan i ett ljusblått lack som jag för övrigt fått av Erica för länge sedan om jag inte missminner mig. Det är såå fin färg och det som inte syns så tydligt på bilden är att det är shimmer i det. Kan försöka få en bättre bild på dom sen så ni kan få se färgen bättre. 
 
 

Kommentera här: