Josefin - Ett år äldre

Hej vänner! Måste först bara säga att jag aldrig haft så mycket levande blommor hemma som jag har nu sedan vi flyttade men jag älskar det! Det känns så himla fint och fräscht. Önskar att jag kunde ta tag i att förnya blommor i vaser och så lite då och då, jag får se till att fixa det alltså!
 
I alla fall så blev jag ett år äldre igår men jag tycker verkligen att det har slutat vara så spännand att fylla år som det var förr. Fick i alla fall fina gratulationer och en massa blommor. Dessutom blev jag bjuden på middag, inte helt fel. Blev inte riktigt något kalas som vi brukar ha eftersom mamma och pappa för tillfället inte är hemma men till helgen blir det nog ett litet kalas skulle jag tro. 
 
Så nu har jag precis klippt gräset och så snart som kille kommer ut ur duschen ska jag ta över den tänkte jag. Sedan blir det nog lite soffmys tills det är läggdags. Hoppas eran dag varit super så hörs vi förhoppningsvis redan i morgon, kram!  

Kommentarer:

1 Liene Svärd:

sv: Är riktigt nöjd med den :)

Så fin. Grattis!

Svar: Åh tack så mycket! :)
ericajosefin.blogg.se

2 elin:

Åh vilka fina blommor!<3

Svar: Eller hur, tycker verkligen också det! <3
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: