Josefin - Gårdagen

Hej vänner! Igår kring två, tror det var då i alla fall så for jag till Erica för att umgås. Vi hade inte direkt några planer annat än att jag skulle ge henne lite presenter. Visiten blev i alla fall lyckad och jag hade lika trevligt som alla gånger då jag får vara med henne, bästa hon! 
Vi mös en hel del med Rut, som hon för övrigt skrev om i förra inlägget, hon är såå fin alltså. Sen till en sen middag blev det varsin stripsmeny och milkshake, det är något som vi båda älskar och som var på tok för länge sedan vi åt tillsammans haha! Förutom det hann vi dessutom med att se en regnbåge. Vi hade tur att se hela och dessutom en dubbel, så häftigt. Vi är båda lika fascinerade av sådana grejer som himlen kan bjuda på så vi var mer än nöjda. När vi gjort det jag nu nämnt plus annat smått och gott så begav jag mig hemåt kring 22-tiden. Väl hemma gjorde jag inte så mycket mer innan jag gick och la mig. 
 
Idag så har jag rensat bland en massa gamla grejer och ätit massvis av jordgubbar. Besökt mamma och pappa en och till och med två gånger. Jag har helt enkelt bara fått må idag. Värme från solen och gott sällskap, dagen blev kanon helt enkelt! Hoppas ni har fått ha det bra också! Godnatt! 

Kommentarer:

1 Erica:

Aw bästa du!! Tiden går så himla fort med dig och det är alltid lika kul att ses ;*

Svar: Finaste vännen är du! <3
ericajosefin.blogg.se

2 Marie:

Vilken bra dag du verkar ha haft! Vilken söt katt förresten:)

Svar: Det hade jag verkligen! Ja visst är hon fin :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: