Erica - dans i novembermörkret

Nu var det längesen jag tittade in här. Det blev en liten ofrivillig paus kan man säga. Har haft fullspäckat schema  med bland annat skolarbete och andra måsten, har knappt hunnit göra något roligt, förrän i helgen som var. Lördagen gick åt till att umgås med ida som jag träffar väldigt sällan. Det blev mest prat, mat och lite drinkar senare på kvällen. Trots att jag skulle upp tidigt på söndagen drog vi oss ut på krogen där hennes pojkvän var, men det var en tabbe. Det var smockat med folk och inte alls nå roligt. Vi blev där i någon timme bara, sen gick vi hemåt. 
Söndagen började tidigt för mig, dansuppvisning stod på schemat och hela söndagen var tillägnad den. Innan lunch hade vi scenrep, genrep med publik vid 4 och sen den rktiga föreställningen. Jag är själv helt okej-nöjd, kunde gått bättre, kunde gått sämre. Det roligaste var att vi fick avsluta hela föreställningen, det är alltid en speciell känsla. 
Helgen gick fort, men det brukar gå snabbt när man har roligt!
 
 

Kommentera här: