Josefin - Mys me kingen

Hej på er! Har verkligen ekat tomt här. Jag har tyvärr dragit på mig någon smitta så hosta och feber har varit mitt sällskap på senaste. Har inte hunnit med att göra så mycket på grund av detta och därför inte heller haft något att skriva om. Vi for en sväng i söndags och köpte en fyrhjuling men annars har vi mest spenderat våra sjukdagar på hemmaplan. 


Så ikväll blev det film och the-mys medan regnet föll ner utanför åter igen. Lite skönt är det att vädret inte är på topp då man är sjuk och inte kan njuta av det till fullo. För det är ju trots allt lite mysig att höra regnet smattra mot tak och fönster. Dock vill jag gärna ha lite mer sol nu trots allt, har varit mulet och grått lite väl mycket nu. Hur som helst, jag avrundar här så hörs vi förhoppningsvis snart igen! 

Kommentarer:

1 Felicia:

mysigt

Svar: Jo till viss del
ericajosefin.blogg.se

2 Emily ♡:

Krya på dig :) Gott med te :)

Sv: Och tack <3 Ni har själva en superfin blogg :D

Svar: Tack snälla! Ja verkligen :)
Vad glad jag blir, tack! :D
ericajosefin.blogg.se

3 Nimo:

Krya på dig!

Svar: Tack så mycket!
ericajosefin.blogg.se

4 sarah :

fina kaffe koppar =)

Svar: Åh, visst är dom :)
ericajosefin.blogg.se

5 Åsenslantliv:

Tråkigt de där med regnet och förkylningen :/ Krya på dig!

Svar: Ja verkligen, tack snälla! :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: