Josefin - Vart for denna helg..

Alltså denna helg har bara sprungit förbi. Killen har pysslat på med bilen hela helgen och jag har gjort honom sällskap. Det har blivit sena nätter, lite för sena för min del skulle jag vilja påstå. I fredags kom vi hem halv fyra och i går natt kom vi hem kring 5. Lite för lite sömn på det sen upp igen för att starta dagen. Nä nästa helg blir det nog bara att ta det lugnt i alla fall!
 
Men annat än det har vi även hunnit få upp poolen och fylla den. Kollade idag och den var uppe i strax över 20 grader så det verkar ju lovande detta. Till lunch idag blev jag bjuden på buffé vilket satt riktigt fint. Annars har jag bara tvättat, vattnat mina plantor och busat med vovven i det lite väl gråa vädret. Nu blir det nog att fortsätta tvätta och städa tills killen anländer hit hem. Känner jag oss rätt kommer denna dag sluta i tv-soffan, väl behövligt.

Kommentarer:

1 Johanna Utterberg:

Låter verkligen som sena nätter, men kul att poolen är påfylld :D

Svar: Ja verkligen, precis! :D
ericajosefin.blogg.se

2 Josäfin Andersson :

men åhh så söt hund!! :o

Svar: Haha ja visst är han! :D
ericajosefin.blogg.se

3 Bokstund:

Hoppas du får chans att vila ut dig 😊

Svar: Tack snälla! :)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: