Erica - Hinner inte längre med

Hej allihopa, guud vad dagarna flyger förbi! Hinner knappt med längre. Idag har jag jag sprungit en sväng på stan, men det var så sjukt mycket folk så jag vände om hemåt efter två affärer. Letar efter en helsvart snapback keps med böjd skärm, verkar inte finnas någonstans i den här stan? 
Utöver det har jag bara hunnit sminka mig och diska bort världens högsta berg, sen var det hög tid att cykla mot jobbet. Har hunnit komma hem och frossat i resterna av gårdagens middag↑ och nu står det dusch på schemat. Sen är det dags att skalla kudden, tiden går verkligen för fort!
Imorgon börjar dagen med jobb och sedan är kvällens planer helt öppna. Söndag börjar likadant med några timmars jobb, och sen blir det lite morsdagsmiddag och sånt som hör till. 

Kommentarer:

1 Isabelle L. Thörner:

Gud vad gott det där såg ut, vad är det för något?:)

Svar: Tacogratäng! Blev faktiskt riktigt nöjd :)
ericajosefin.blogg.se

2 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Hoppas du fick en bra jobbhelg! :)

Svar: åh tack snälla du, den flöt på riktigt bra :)
ericajosefin.blogg.se

3 Netti Starby:

Är det tacogratäng? Det ser i alla fall gott ut! :-D

Svar: Det stämmer! Blev faktiskt riktigt nöjd den här gången :D
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: