Josefin - En fredags-trip

Jag är som jag nämt tidigare sämst på att komma ihåg att ta bilder under dagarna så därför får killens bild stå för detta inlägg. Måste skärpa mig och börja ta fler bilder. Både roligare för er och mig!
 
Klockan har precis passerat elva och jag, killen och hunden har precis kommit hem. Vovven har varit hos mamma och pappa medan jag och killen tog oss en liten trip till IKEA i umeå när han slutade jobbet och sen tillbaka i princip direkt vi var klara, en snabb visit helt enkelt. Bäst var nog hemvägen eftersom himlen var täckt av ett stort norrsken som dansade från grönt till ljust rosa. Hur fint som helst! Och jag facineras verkligen av sådana ting, Erica vet precis vad jag pratar om eftersom hon är likadan haha!
Vi for hur som helst dit mest för att vi behövde plastlådor att förvara i men självklart följde det med lite andra grejer hem också, till exempel kunde jag inte hålla mig från att köpa lite juliga grjer haha.
 
Nu tänkte jag i alla fall att jag och förhoppningsvis killen också skulle stöka undan lite av det vi fick med oss hem innan det blir duschen för mig och sedan läggdags. Är sjukt trött och ska helst få mig upp i morgon i hyfsad tid för att hinna med vad dagen har att erbjuda så vi får helt enkelt höras mer i morgon i stället! Sov gott vänner!
   

Kommentera här: