Erica - Veckan som var

Det här är bland annat det min senaste vecka bestått av. Har för tillfället en till katt, utöver Rut, att tänka på, men hennes husse och matte är påväg hem idag så jag ska dit en gång till för lite mat och ompyssling innan de kommer hem. En långpromenad har jag hunnit med och lite hallonplock hos mina föräldrar. I tisdags frostades frysen av och äntligen känns den som det ska igen. Josefin och jag umgicks i onsdags så veckan har varit helt fullspäckad. Nu i helgen har jag mest hängt med till olika garage, hade lika gärna kunnat vara hemma och städa, för det behövs verkligen! Men idag blir det en matlagningsdag och en hel del pluggande, för den saken har inte ändrats sen jag gick skola förut, skjuter upp saker precis lika länge som då. Ikväll börjar även dansen om, känner mig inte alls speciellt sugen på det, men ska fara dit och se om det känns bättre på plats. 

Kommentarer:

1 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Gud vilka fina kattar! :)

Svar: Ja superfina är dom!:)
ericajosefin.blogg.se

2 Ida - foto & häst:

Men gud så söta katter! Härliga bilder :)

Svar: Visst är dom! Tack:D
ericajosefin.blogg.se

3 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Låter som en bra vecka, mysigt att vara kattvakt! :)

Svar: Ja verkligen!:)
ericajosefin.blogg.se

4 Sarah Sjöstedt:

vilka fina katter! :D

Svar: Ja dom är verkligen gulliga:D
ericajosefin.blogg.se

5 Felicia:

riktigt fina bilder

Svar: Tack!:)
ericajosefin.blogg.se

6 Petra Olsson:

Låter som en toppenvecka:) kram

Svar: Ja absolut:) kram
ericajosefin.blogg.se

7 Hanna Karlsson:

Det verkar ha varit en bra vecka! :-)

Svar: Absolut bland de bättre!:)
ericajosefin.blogg.se

8 emelie jonasson :

En liten groda hade du minsann hittat dig också, fina små varelser. Och dansen kommer att gå som på en dans eller vad man säger. Rutiner är bra att ha. Plugg också, tänk en dag kommer du att sakna de. Tro mig.

Svar: Ja en riktigt gullig en:) Dansen brukar flyta på när man väl är där, och börjar redan känna att det är roligt att gå i skolan igen:)
ericajosefin.blogg.se

Kommentera här: