Erica - Nyårsafton

Magsjukan har dragit förbi och jag klarade mig(!!!), vilket vore konstigt om jag inte gjort med tanke på allt jag höll på med. Spritade hela köket flera gånger, gick inte på toan en enda gång, sov ute i soffan osv.. Ibland kanske det hjälper att vara lite nojjig.
Iallafall så gjorde även det att jag kunde fira in det nya året som, nästan, planerat med mina kompisar. Vi fick byta ställe eftersom vi inte vågade vara hos mig ifall det fortfarande kunde smitta. Men vi hade det rätt så trevligt med tacos och någon cider ändå. Kvällen gick fort men vi hann med lite spel och framförallt efterrätt och chipsätande. Efter tolvslaget gick vi ut för att kolla lite fyrverkerier, vi hade inga själva, vilket jag tycker är lika bra då jag inte är så förtjust i det, men många runtom smällde så vi såg tillräckligt mycket av det ändå. 
Kvällen avrundades strax efter 1 och en sovmorgon passade perfekt som början på det nya året. 

Kommentera här: